شرح وظایف حوزه دفتر شهردار

۱)     ابلاغ کلیه بخشنامه ها، دستور العمل ها و آیین نامه ها حسب الامر شهردار محترم جهت اجرای دقیق به مدیران دوایر مختلف شهرداری

۲)         تلاش مستمر برای تقویت هرچه بیشتر روحیه تفاهم بین مدیران و پرسنل و زمینه سازی بمنظور برقراری ارتباط بین آنان و ایجاد و برقراری نظم و ترتیب و هماهنگی و انسجام بین واحدها

۳)         شرکت در جلسات شورای دوایر بصورت منظم و تهیه صورتجلسات و ابلاغ مصوبات به مدیران شهرداری و پیگیری جهت تسریع در اجرای آن

۴)         انجام هماهنگی لازم بمنظور حضور شهردار محترم در جلسات و جلسات رسمی، مذهبی، جشن ها، سمینارها، کنفرانس ها و سایر

۵)         جمع آوری اطلاعات لازم و شماره تلفن های مدیران، مسوولان و روسای ادارات شهر، شهرستان، استان و دوایر شهرداری، ادارات کل و برقراری ارتباط با متناظر استانی

۶)         جمع آوری گزارش عملکرد ماهیانه کلیه واحدها شهرداری جهت اندازه گیری تلاش مدیران در تحقق سیاست های آنی و آتی مدیریت شهری در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان

۷)         مطالعه و بررسی مطبوعات و نشریات بصورت روزانه و تهیه آرشیو از اخبار مربوط به شهرداری دماوند

۸)         انجام هماهنگی لازم بمنظور بازدید شهردار از طرح ها و پروژه های عمرانی، پارک ها و وضعیت معابر شهری، کیفیت سرویس دهی ناوگان حمل و نقل درون شهری به شهروندان و …

۹)         انجام هماهنگی لازم جهت حضور شهردار در جمع هیات امنا محلات برای بررسی مشکلات و رفع آن با تعامل و همکاری شهروندان

۱۰)     پاسخ به خطوط تلفن دفتر شهردار و استخراج اطلاعات لازم و ابلاغ به مدیر واحد مربوطه جهت رفع مشکل و پاسخ به درخواست در کوتاه ترین زمان ممکن

۱۱)      پاسخگویی به ارباب رجوع بصورت روزانه و راهنمای آنها طبق مقررات قانونی و تفکیک مراجعین و هدایت به سمت دفتر معاونین بر اساس اختیارات آنان بمنظور جلوگیری از فوت زمان برای ارباب رجوع

۱۲)     مستند سازی سوابق حسب الامر شهردار محترم بمنظور استناد قانونی و به هنگام برای حفظ منافع شهر و شهرداری دماوند

۱۳)     اطلاع رسانی به متقاضیان امور مختلف مبتلابه وظایف شهرداری جهت توجیه آنان با هدف پیگیری جری تشریفات قانونی از سوی ارباب رجوع بمنظور تسریع در پاسخگویی و حصول نتیجه

۱۴)     تشخیص مواردی که نیاز به هدایت متقاضی به سمت دستگاه ها، نهادها و ادارات دیگر باشد

۱۵)     دریافت نامه های وارده و ارائه رسید به مرجع درخواست و بلعکس ارسال نامه به ادارت مختلف و اخذ رسید

۱۶)     حفاظت از اطلاعات طبقه بندی شده بر اساس دستور العملهای ابلاغی از سوی حراست و بازرسی و امانتداری

۱۷)     پیگیری اجرای مصوبات شورای محترم اسلامی شهر حسب مورد دستور شهردار محترم

۱۸)     مطالعه دقیق کلیه نامه های وارده و دستورات صادره از سوی شهردار محترم جهت ابلاغ به دوایر مربوطه و زیرمجموعه و پیگیری بمنظور ارائه پاسخ لازم در زمان مقرر به مرجع ارسال نامه

۱۹)     بازخوانی و اصلاح کلیه نامه های مرسوله از واحد تایپ جهت تصحیح و عودت به واحد تایپ

۲۰)     دریافت نمابر و در صورت اهمیت موضوع به رویت شهردار رساندن و اطلاع رسانی فوری به واحدهای مربوطه جهت پیگیری و پیشگیری لازم. (مثال: پیش بینی وضعیت آب و هوا در فصول پر بارش)

۲۱)     ممهور کردن کلیه نامه ها به مهر اقدام سیستمی

۲۲)     ارجاع نامه بر حسب موضوع به معاونت های ذیربط

۲۳)     بررسی، جستجو و تهیه گزارش خلاصه سوابق حسب مورد دستور شهردار محترم

۲۴)     برگزاری جلسات ملاقات مردمی هر هفته بصورت منظم با محوریت جلب رضایت شهروندان

۲۵)     یادآوری تاریخ جلسات و آماده نمودن سوابق و پرونده ها جهت حضور شهردار حسب موضوع و دستور جلسات

۲۶)     نظم و ترتیب دادن به نامه های وارده و قراردادن آنها بر اساس محتوا بصورت مجزا در کارتابل شهردار محترم

۲۷)     پاسخگویی به ارباب رجوع دفتر شهردار با سعه صدر بصورت روزانه و همچنین انجام کلیه امور محوله از سوی شهردار محترم در چهار چوب قوانین شهرداری

۲۸)     انتقال کلیه مسائل، مشکلات، نظرات و انتظارات شهروندان به شهردار محترم جهت چاره اندیشی و صدور اوامر مقتضی و در نهایت ارائه خدمات مطلوب و در شان شهروندان

۲۹)     اداره امور جاری دفتر اعم از اداری، تهیه خدمات، تجهیزات و سایر اقلام مورد نیاز دفتر شهردار

 

گزارش عملکرد دفتر شهردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

سه × 1 =

فهرست