یادواره بزرگ شهدای بخش محمله و جبهه مقاومت، عصر امروز با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان و با سخنرانی سردار رحیم نوعی‌اقدم از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س)، در مجموعه ورزشی شهدای محمله برگزار شد.

🔹سردار رحیم نوعی‌اقدم در این مراسم در سخنانی مردم را ولی‌نعمت و صاحب اختیار در جمهوری اسلامی دانست و با اشاره به مقام والای شهدا در نزد خداوند، گفت: بنده با افتخار دست پدران شهدا را میبوسم و خاک پای مادران شهدا را سرمه چشمانم قرار میدهم.

🔹وی عنوان کرد: اگر دنبال خدا هستید، از طریق امام حسین(ع) وارد شوید؛ اگر دنبال امام حسین(ع) هستید، از در شهدا وارد شوید و اگر دنبال شهدا هستید، از طریق خانواده آنها وارد شوید.

🔹همرزم شهید سلیمانی در بخش دیگری از صحبتهای خود، گفت: یک سال از شهادت حاج قاسم می‌گذرد و یک سال عزادار قهرمانمان بودیم، اما حاج قاسم دیگر فردی را که فقط عزادار است نمی‌خواهد، بلکه عزادارِ پیرو می‌خواهد.

🔹فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند “حاج قاسم سلیمانی، یک مکتب است”، بنابراین اگر حاج قاسم دارای مکتب بوده، پس دارای گفتمان نیز می‌باشد و وظیفه ما در قبال مکتب و گفتمان حاج قاسم این است که مولفه‌های آن را شناخته و اجرا کنیم.

🔹سردار نوعی‌اقدم عنوان کرد: حاج قاسم مولفه‌های فراوانی داشت که مهمترین آنها این بود که اهل خدا و اهل‌بیت(ع) بود، اخلاص داشت، حماسی و سرباز ولایت بود، دارای تربیت و اخلاق بود و همچنین یک شخصیت جهان‌وطن و متعلق به همه بود که با تمامی این مولفه‌ها، “مکتب حاج قاسم” تشکیل می‌شود.

🔹وی در ادامه گفت: ما برای اینکه به موفقیت برسیم باید در ۴ زمینه‌ وحدت داشته باشیم و این حوزه‌ها شامل “وحدت حول محور ولایت”، “وحدت حول محور مقاومت”، “وحدت در تعیین سرنوشت ملت” و “وحدت در نوکری به ملت”، می‌باشد.

🔹همرزم شهید سلیمانی در بخش دیگری از صحبتهای خود به انتخابات سال آینده اشاره نمود و گفت: بنده اعتقادی به گروه‌های سیاسی چپ و راست ندارم و مردم نیز از این جریانات خسته شده‌اند، چون هر دو جریان به درستی به وعده‌های خود عمل نکرده‌اند. مردم دنبال فردی هستند که به دور از مسائل سیاسی، به حل مشکلات بپردازد.

🔹فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) ادامه داد: کشور ایران از جمیع جهات قدرتمند می‌باشد و درست است که تحریم هستیم، اما تمام مشکلات ما ناشی از تحریم نیست و فقط بخشی از آن به تحریم ارتباط دارد و بیشتر آن به داخل بستگی دارد.

🔹سردار نوعی‌اقدم تاکید کرد: در انتخابات که سرنوشت کشور را رقم می‌زند، مشارکت فعال داشته باشیم و اگر در کشور مشکلات داریم، با رای خود، تغییر ایجاد کنیم.

🔹سخنرانی سرهنگ مهدی قادری فرمانده سپاه شهرستان خنج و همچنین اجرای همخوانی، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

🔹لازم به ذکر است این مراسم توسط حوزه‌های مقاومت بسیج برادران و خواهران محمله، شهرداری و شورای اسلامی این شهر، بخشداری و همچنین همکاری مردم محمله برگزار گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

نوزده − پانزده =

فهرست